Sunday, January 27, 2013

Bday present #1







































Gaven fra min mor! Var ude med hende 2 dage inden min fødselsdag for at købe de her støvler fra hende til mig.

Har egentligt ikke noget imod at være med til at købe mine gaver som sådan, så ved personen da at jeg bliver glad for det jeg får og vi har det hyggeligt imens gaven bliver købt!
Men anyways, støvlerne her har jeg ønsket mig i meget meget lang tid. Har haft den lidt samme model i en billigere version og jeg kan tydeligt mærke forskel på kvalitet når jeg har disse på i stedet. De er simpelthen så behagelige at gå i. Tror jeg bliver virkelig glade for dem!
Flere gaver senere!

Birthday present from my mom that I've been wanting for a long long time. They're really comfortable to walk in and I'm sure I'll use them loads in the future.
More presents later!

Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment