Thursday, January 3, 2013

Ombre shirt




Shirt + scarf, Monki/Jeans, Topshop/Bag + jacket, H&M/Boots, Pavement/Faux fur vest, Vila.

Ja, mit værelse er rodet. Jeg flytter ud om godt 2 uger, tror jeg, så kan ikke rigtig se meningen i at rydde op nu for derefter at pakke det sammen igen næste uge.
Det er heller ikke ligefrem et optimalt sted at tage outfit billeder, det bliver der forhåbentligt også mere plads til på mit nye værelse. Jeg glæder mig meget!! Er blevet rigtig vild med indretning og sådan noget, så jeg har det rigtig sjovt med at finde små ting til værelset og tegne tegninger over hvordan jeg gerne vil have det skal se ud og sådan. Det fedt.
Og ja, der ligger også tøj i min seng. Der er hverken plads eller bøjler til at hænge det i mit skab, men det bliver også ordnet når jeg flytter ud.

Yes, my room is a mess. I'm moving out in 2 weeks time, so I don't really see the point in cleaning and such when I have to pack it all again next week.
It's not really the best place to take pictures either, but hopefully there'll be more room for that in my new room. I'm very excited!! I'm really liking interior design and such, so I'm having loads of fun finding small things for my new room and making drawings.
And yes, I have clothes lying in my bed but I've run out of room and hangers in the closet. It'll be fixed when I move out.

Xox, Rosa


No comments:

Post a Comment