Wednesday, January 2, 2013

A fresh start




 Billeder fra en dejlig nytårsaften og aftenen i går.

Jeg går normalt ikke så meget op i nytårsfortsætter, for jeg ved aldrig rigtig hvad jeg skal komme op med, men i år har jeg dog ét: jeg vil gerne begynde at blogge igen.
Jeg har savnet det, virkelig meget, og jeg håber og tror at nu når der kommer til at ske mere i mit liv, bliver det også sjovere at blogge igen. Jeg har ønsket at starte igen i meget lang tid efterhånden, så jeg er sikker på jeg ikke kommer til at fortryde indenfor det næste stykke tid hvertfald.

Normally I don't care much for new years resolutions, because I never really know what I want them to be, but this year I have one: I want to start blogging again.
I've missed it, a lot, and I hope and believe that now when so much is gonna happen in my life, it'll be more fun to blog again. I've wanted to start again for some time by now, so I'm sure I won't regret this for at least a while.

Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment