Wednesday, January 23, 2013

Tomorrow I'll be 21

Bday wishes


I morgen er det min fødselsdag. 21 år, fylder jeg. Føler mig så gammel efterhånden. Som tiden dog går.
I den anledning ville jeg lige checke ind og vise nogle af mine ønsker i år og sige at jeg endelig har fået ryddet op på det nye værelse! Det tog vildt lang tid at stille mit ''skab'' op, men glæder mig til at vise det her. Skal bare have smidt to papkasser ud, så tager jeg nogle billeder og smider dem op herinde.

Tomorrow it's my birthday. I'm turning 21. I feel kind of old, a little bit.
Due to it being my birthday tomorrow, I just wanted to check in and show some of my wishes this year and to tell you that I've finally sorted out my new room! It took a long time to set up my ''closet'' and now I wanna show it here. Just have to throw out two moving boxes, then I'll take some pictures and put them on the blog.

Xox, Rosa

2 comments:

  1. Læææææækre ønsker, Rosa :-)
    Glæder mig til at kigge forbi i lejligheden!

    xx

    ReplyDelete