Wednesday, January 9, 2013

New in












3 ting jeg har modtaget i løbet af den sidste uge.
Det skal lige siges at trøjen ser ikke sådan ud pga. blitzen fra kameraet, men den har en fed ombre effekt jeg glæder mig til at lege med. Trøjen er lidt mørkere grå ved skuldrene og hen over brystet og bliver lysere længere ned ad maven.
Bukserne er nogle jeg har ''jagtet'', kan man vist godt sige, et par dage inde i Århus, men de havde dem kun i min størrelse i den lyserøde version, som jeg ikke er super vild med. Heldigvis har H&M jo en dejlig og overskuelig netshop.
Og så vil jeg også sige at jeg er en ægte True Blood freak. Jeg elsker simpelthen den serie.
Har haft mega travlt med at pakke de sidste to dage. Mit værelse ligger mere eller mindre i kaos. Har fået fyldt hele 4 flyttekasser og en kuffert med tøj, spørg mig ikke hvordan det har ladet sig gøre, og der er stadig mere at pakke ned. Om jeg forstår det.

3 items I've received last week.
The blouse doesn't look like that cause of the flash from my camera, it has a cool ombre effect to it, so it's darker at the shoulders and the chest and gets lighter and the tummy. Looking forward to playing with it.
The jeans I've been chasing for a bit actually. Turns out the H&Ms in Aarhus, where I live, only have the pink version and I'm not really a big fan of that one. Luckily H&M has a very nice online shop.
And then I'd like to say that I'm a real True Blood Freak. I simply love that show.
I've been very busy the last 2 days packing all my stuff. I've filled 4 boxes and a my 30L suitcase with clothes already and there's still more to pack. I don't know where it all comes from, honestly.

Xox, Rosa




No comments:

Post a Comment