Saturday, January 26, 2013

My room








Så kom der sku billeder på bloggen!
De er blevet redigeret til sort/hvid, fordi billederne her er taget om aftenen og derefter er lidt rystede og synes derfor at de så bedre ud i sort/hvid.
Jeg er rigtig, rigtig glad for mit nye skab/stativ. Elsker virkeligt åbne skabe og har altid ønsket mig et stativ til at stå i værelset så mit yndlingstøj kunne hænge udenfor og se pænt ud og nu har jeg et helt skab sådan! Det jo fedt. Jeg nyder det meget.
I dag er jeg til førstehjælpskursus. Det er noget af det sidste jeg skal have ordnet inden jeg kan blive sendt til køre/teoriprøve.

Pictures of my new room!
Love my new ''closet''. I've always wanted an open closet so all my favorite items could hang outside the closet and look pretty. Now I got a whole closet like that! Perfect.

Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment