Monday, February 4, 2013

More polyvore

010213

010213 by bosa-1 featuring ray ban optical

Burde nok snart vise nogle af mine egne outfits, men mange af disse dage tilbringer jeg uden make-up fordi jeg simpelthen ikke gider lægge det om morgenen og så ser jeg altså ikke så charmerende ud, he he.
Jeg skal dog nok få nogle outfit pictures ordnet.. og måske lidt flere indlæg om måneden, yes.
Anyways, I wanna wear this outfit! Det lækkert!
I weekenden var jeg også lige i København på et kort visit. Havde sovet over mig om morgenen, selvom jeg egentligt burde have været til førstehjælpskursus til mit kørekort, men så var jeg blevet inviteret til fødselsdagsfest og havde ikke noget at lave herhjemme så smuttede lige til København! De blev dejligt overrasket derovre, så det er jo godt og jeg havde det også sjovt.

Should probably show some of my own outfits soon, but the thing is that I don't really wear make-up these days cause I can't be arsed to put it on in the morning and that means I don't really look that charming, he he.
I'll get some pictures sorted soon though.. and maybe a few more posts per month, yes.
Anyways, I wanna wear this outfit! It's gorgeous!

Xox, Rosa

1 comment: