Thursday, August 2, 2012

What is this


Fik en gave den anden dag og jeg elsker den allerede. Har faktisk ønsket mig dette item i meget lang tid efterhånden.
Vil vise den i et outfit soonish, men jeg tror der er lidt varmt der hvor jeg skal hen til at have den på.
For jeg skal nemlig til Rhodos! Jeg tager afsted i morgen aften til noget familiehalløj på Sjælland og vi tager direkte til Rhodos derefter søndag morgen (kl. 5!!!!). Jeg ser dog frem til en uge på stranden.


Got a pressy the other day and I love it already. Actually been wanting this certain piece for ages now.
Will show you in an outfit sometime soonish, but I think it's a bit too hot where I'm going to wear it unfortunately.
Cause I am going to Rhodes! Leaving tomorrow evening for family event and then going straight to Rhdoes afterwards Sunday morning (at 5 am!!!). Looking forward to a week on the beach though.


Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment