Saturday, August 4, 2012

290712






Nogle gange kan jeg godt lide at dresse bare en lille smule op, selvom jeg måske kun skal et smut i biffen.
Dette var så hvordan jeg så ud da jeg var i biffen søndag aften. Vi så The Dark Knight Rises (igen...), fantastisk film, men det vidste I jo nok godt allerede (hvis ikke, tag ind og se den!!!).


Sometimes I like dressing up just a bit, even though I'm only going to the cinema for example.
This was how I looked when I went to the cinema sunday evening. We saw The Dark Knight Rises (again...), fantastic movie, but you probably knew that already (if not, go watch it!!!).


Cardigan + tube top - American Apparel/Top - Cheap Monday/Jeans + bag - Topshop/Boots - Pavement.


Xox, Rosa

1 comment:

  1. Hej, jeg har nomineret dig til Liebster Blog Awards, fordi du har en fantastisk blog.

    Læs mere om det her: http://ebaylovers.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award-2012.html

    :-)

    ReplyDelete