Friday, August 10, 2012

In the shadows





Outfit fra mandag, hvor vi faktisk brugte hele dagen på stranden. Ligesom vi gør igen i dag. Havde dog lige besluttet mig for at jeg ville skrive et blog indlæg til jer, før jeg selv smutter derned..
Ville også håbe der kunne blive lidt tid til market shopping, for der er simpelthen så mange små boder/butikker i den gamle bydel her i Rhodos, at det ville være lidt synd hvis vi ikke nåede det, men nu må vi få at se.
Og jo, det er sku også lidt varmt at rende rundt i sneakers, men grundet min fod som stadig ikke er i orden efter at jeg brækkede min storetå tilbage i starten af Maj (!!!), kan jeg ikke gå i sandaler. Which sucks.
Nok klagen, jeg nyder varmen hernede, nyder friheden, afslapning, maden om aftenen, livet er godt!
Og så skal vi i byen i aften, wohoo!

Outfit from Monday, where we spend all day on the beach. Like we're doing today. I'd decided to write a post here before going there myself though..
I wish we could spend just a bit time shopping at the markets in the area, cause there are so many small shops and stands in the old part Rhodes (no clue what it's called..), it'd be a shame if we didn't do it, but we'll see I guess.
And yeah, it is a bit hot to wear sneakers down here, but since my foot still isn't okay after I broke my big toe back in the beginning of May (!!!), it hurts to wear sandals. Which sucks.
Enough whining, I'm enjoying the heat, the freedom, the relaxation, the food in the evenings, life is good!
And we're going out tonight, wohoo!

Sunglasses + bag - H&M/Tee - Cheap Monday/Shorts - Vintage Levi's/Sneakers - Vans.

Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment