Monday, July 23, 2012

Shoes.. need more shoes




Okay, denne post skulle være postet torsdag, da jeg havde travlt med at holde min brors fødselsdag, men af en eller anden grund er det ikke lykkedes mig at planlægge det ordentligt. Flot klaret, Rosa.
Billederne viser alle mine yndlingssko lige pt. Glæder mig virkelig til at min tå ikke gør vildt ondt længere, så jeg kan have muligheden for at gå med hæle igen. Selvom jeg elsker alle mine sneakers meget højt disse dage, er det nu meget rart at have muligheden alligevel.
Og så tror jeg at jeg skal have tilføjet nogle flere farvede sko til min samling.. måske nogle bordeaux Creepers eller Dr. Martens, hmm?
Har ikke blogget over weekenden, da jeg har været i København, men har til gengæld fået taget lidt outfit billeder derovre som jeg vil vise snart!

Okay, this post was supposed to have been posten Thursday, when I was busy celebrating my brothers birthday, but for some reasons it didn't go that well and wasn't posted. Nicely done, Rosa.
The pictures are of my favorite shoes at the moment. Can't wait for my toe not to hurt anymore, so I'll have the opportunity to wear heels again. Even though I love my sneakers a lot these days, it is nice to have the opportunity anyways.
And I think I might have to add some colored shoes to my collection.. maybe a couple of burgundy Creepers og Dr. Martens?
I didn't blog over the weekend as I was in Copenhagen, but luckily I managed to take some outfit pictures while I was there. I'll show you those soon!¨

Pictures 1 + 2: (Clockwise) Converse, Converse, Converse, Asos, Vans, Vans.
Pictures 3 + 4: (Clockwise) Tiamo, Pavement, Shoe Biz, Dr. Martens, Shubar, Shoe Biz, Monki.

Xox, Rosa

No comments:

Post a Comment