Thursday, June 14, 2012

250512






Jeg er så sent ude med de her billeder, men jeg har haft ret travlt på det seneste for at være ærlig.
Det er det sidste outfit fra London. Jeg havde mine nye mint Vans sko på, som jeg købte derovre, de var super behagelige, meget farverige! Faktisk stort set som intet andet i mit garderobe.
Anyways, jeg skal nok være bedre til at blogge, har bare haft lidt travlt.

I am so late with these pictures, but I've been quite busy lately to be honest.
It's the last outfit from London. I wore my new mint Vans that I bought over there, they were super comfy, super colorful! Actually pretty much like nothing else in my wardrobe.
But anyways, I'll be better with the blogging, just been busy.

Blazer - some brand from Australia that I don't remember/Jeans - Topshop/Top - Cheap Monday/Necklace - UO/Shoes - Vans

Xox, Rosa

1 comment: